Categories
Egyéb kategória

3 Kihagyhatatlan gyakorlat az edzéstervedből

Van egy izomcsoport, ami véletlenül sem maradhat ki egy nő heti edzéstervedből – az urakéból sem feltétlenül 😉 – … ez pedig nem más, mint a LÁBEDZÉS!

Míg januárban az oly’ sűrűn emlegetett nyári formára készülődünk, bár még csak szeptember van, egyre aktuálisabbá és sürgetőbbé válik a szilveszteri ruha kérdése

Nézzünk is meg 3 gyakorlatot, amit beépíthetsz a heti programodba

Elsőként lessük meg a guggolás egyik alternatíváját. Megtámasztod a súlyemelő rudat vagy használhatsz rúdforgatót is. Teszel rá annyi súlyt, amennyi szükséges és már mehet is a gyakorlat! Kiváló belsőcomb, combhajlító és popsi gyakorlat. Mindig ügylelj, hogy a hátad egyenes maradjon! 4 kör 15-20 ismétlés!

Második gyakorlatunk mi is lehetne más mint a klasszikus guggolás hátul tartott rúddal!
Tegyél fel egy 10- vagy 20 kg-os rudat a keretre, mehet rá némi súly és már indulhat is 4 kör 15 ismétlés
Fontos! : Sarok mindig a talajon van, nem emelkedik el! Térd nem megy intenziven a lábfej elé és persze a hát egyenes! 😉

És ahogy mondani szokás, végül de nem utolsó sorban fűszerezzük meg az edzésünket egy kis bolgár guggolással! Fogj a kezedbe 1-1 db egy kezes súlyzót, tedd fel a lábad egy padra és koncentrálj arra, mintha a térded le szeretnéd engedni.
Fontos!: A talajon lévő láb sarok nem emelkedik el, hát egyenes!
Végezz 4 körben 12-15 ismétlést lábanként!

Ezektől a gyakorlatoktól az izomláz garantáltan kopogtat másnap! 😉

Jó edzést és szép napot!
Edina – Areka Wellness

Fotók: Szatmári Dóra

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük